Вчимося жити разом: тренінг «Стать і статеві ролі»
3 жовтня 2016 року в рамках проекту «Вчимося жити разом» у 4 (8)-А класі навчально-виховного комплексу «Якимівська гімназія» відбувся тренінг на тему: «Стать і статеві ролі». У цікавій форі групової роботи учні ознайомилися з поняттями «біологічна стать» і «соціальна статева роль» (гендер), розглянули на прикладах концепцію гендерної рівності.
На уроці були запропоновані цікаві вправи, такі як «Голосуй ногами» на роз’яснення відмінностей між поняттями «стать» і «гендер». Було використано цікаві презентації, відеоролики, які яскраво демонстрували гендерні стереотипи. Сподобалась учням і робота в парах. Об’єднання в пари проходило за допомогою руханки «Струмочок». Повторення основних понять «гендер», «гендерні стереотипи», «гендерна рівність» відбулося на основі презентації «Гендер в малюнках».
Завершився тренінг фразою «Я щасливий (а), що я хлопець (дівчина), тому що …», де учні висказали свої думки з приводу своєї статті. Дітям дуже сподобався урок-тренінг, бо вони дізналися багато цікавого, актуального, а також самі приймали в цьому активну участь. Учні виступали в ролі активних суб’єктів, а не пасивних споживачів інформації. До співпраці були залучені не лише активні учні, а й ті, кого звикли вважати пасивними. У класі панувала атмосфера дружби, довіри та підтримки.
Вчимося жити разом: тренінг «Упевнена поведінка»
У навчально-виховному комплексі «Якимівська гімназія» продовжується впровадження тренінгових занять у рамках проекту «Вчимося жити разом». 17 жовтня 2016 року відбувся тренінг у 4(8) – А класі з теми: «Упевнена поведінка». Метою заняття було: розвивати навички упевненої поведінки, формувати почуття власної гідності і поваги до себе та інших.
У ході проведення тренінгу учні навчилися розпізнавати типи поведінки у спілкування, розглянули переваги упевненої поведінки, ознайомилися з ознаками асертивної поведінки, рівноправного спілкування. Цікаві вправи допомогли учням навчитися використовувати «Я -повідомлення» для ввічливого висловлювання своїх почуттів, бажань, вимог. Тренінг учням дуже сподобався і вони з нетерпінням очікують наступного.
У ході проведення тренінгу учні навчилися розпізнавати типи поведінки у спілкування, розглянули переваги упевненої поведінки, ознайомилися з ознаками асертивної поведінки, рівноправного спілкування. Цікаві вправи допомогли учням навчитися використовувати «Я -повідомлення» для ввічливого висловлювання своїх почуттів, бажань, вимог. Тренінг учням дуже сподобався і вони з нетерпінням очікують наступного.
Велику роль у формування особистості підлітка відіграють виховні години,
особливо коли вони проходять у цікавій надзвичайній формі тренінгу. Ось і в навчально-виховному
комплексі «Якимівська гімназія» у 10- Б класі (керівник Любайкіна О.О.). 21 жовтня 2016 року відбулася така виховна
година – тренінг з теми «Як досягти мети ». Учні ознайомились з визначенням, що
таке мета, які бувають цілі, розглянули методики, які допомагають обирати
«розумні цілі», та звіряти свої бажання з можливостями. Учні переглянули цікаві
відеоролики та взяли активну участь в їх обговоренні. Наприкінці заняття дітям
було запропоновано вправу «Відкритий мікрофон, де кожен учень висказав свою
думку про те, що ретельне планування майбутнього допомагає досягти життєвого
успіху і вищого рівня загального благополуччя.
На тренінгах діти можуть поставити для себе цілі і дізнатися про різні методики їх визначення , такі як SMART і SWOT. Я вважаю, що ці тренінги допоможуть у визначенні свого "Я" і себе у майбутньому.
ОтветитьУдалитьЦі тренінги дуже важливі для нашого класу. Це дає можливість дізнатись нову інформацію,ліпше зрозуміти один одного і навчитися взаємодіяти між собою.
ОтветитьУдалить