Вчимося жити разом

Вчимося жити разом: тренінг «Стать і статеві ролі»



    3 жовтня 2016 року в рамках проекту «Вчимося жити разом» у 4 (8)-А класі навчально-виховного комплексу «Якимівська гімназія» відбувся тренінг на тему: «Стать і статеві ролі». У цікавій форі групової роботи учні ознайомилися з поняттями «біологічна стать» і «соціальна статева роль» (гендер), розглянули на прикладах концепцію гендерної рівності.
     На уроці були запропоновані цікаві вправи, такі як «Голосуй ногами» на роз’яснення відмінностей між поняттями «стать» і «гендер». Було використано цікаві презентації, відеоролики, які яскраво демонстрували гендерні стереотипи. Сподобалась учням і робота в парах. Об’єднання в пари проходило за допомогою руханки «Струмочок». Повторення основних понять «гендер», «гендерні стереотипи», «гендерна рівність» відбулося на основі презентації «Гендер в малюнках».
     Завершився тренінг фразою «Я щасливий (а), що я хлопець (дівчина), тому що …», де учні висказали свої думки з приводу своєї статті.  Дітям дуже сподобався урок-тренінг, бо вони дізналися багато цікавого, актуального, а також самі приймали в цьому активну участь. Учні виступали в ролі активних суб’єктів, а не пасивних споживачів інформації. До співпраці були залучені не лише активні учні, а й ті, кого звикли вважати пасивними. У класі панувала атмосфера дружби, довіри та підтримки. 

Вчимося жити разом: тренінг «Упевнена поведінка»

     У навчально-виховному комплексі «Якимівська гімназія» продовжується впровадження тренінгових занять у рамках проекту «Вчимося жити разом». 17 жовтня  2016 року відбувся тренінг у 4(8) – А класі з теми: «Упевнена поведінка». Метою заняття було: розвивати навички упевненої поведінки, формувати почуття власної гідності і поваги до себе та інших.
       У ході проведення тренінгу учні навчилися розпізнавати типи поведінки у спілкування, розглянули переваги упевненої поведінки, ознайомилися з ознаками асертивної поведінки, рівноправного спілкування. Цікаві вправи допомогли учням навчитися використовувати «Я -повідомлення» для ввічливого висловлювання своїх почуттів, бажань, вимог. Тренінг учням дуже сподобався і вони з нетерпінням очікують наступного.



Вчимося жити разом: тренінг «Як досягти мети»


Більше фото...
     Велику роль у формування особистості підлітка відіграють виховні години, особливо коли вони проходять у цікавій надзвичайній формі  тренінгу. Ось і в навчально-виховному комплексі «Якимівська гімназія» у 10- Б класі (керівник Любайкіна О.О.).  21 жовтня 2016 року відбулася така виховна година – тренінг з теми «Як досягти мети ». Учні ознайомились з визначенням, що таке мета, які бувають цілі, розглянули методики, які допомагають обирати «розумні цілі», та звіряти свої бажання з можливостями. Учні переглянули цікаві відеоролики та взяли активну участь в їх обговоренні. Наприкінці заняття дітям було запропоновано вправу «Відкритий мікрофон, де кожен учень висказав свою думку про те, що ретельне планування майбутнього допомагає досягти життєвого успіху і вищого рівня загального благополуччя.
 
 

Тренінги у рамках проекту "Вчимося жити разом"



 
 

Продовжується впровадження тренінгової системи занять при викладанні предмету «Основи здоров’я» та на класних годинах у рамках проекту «Вчимося житии разом» з розвитку соціальних навичок. 
   Так, на цьому тижні в НВК «Якимівська гімназія» відбулися уроки-тренінги у 8-А, 9-Б та 10-Б класі.  У 8-А класі тренінг відбувся з теми: «Стоп булінг». Учні познайомилися з визначенням «булінг», навчилися відрізняти булінг від дружнього піддражнювання, розробили стратегії подолання булінгу, дізналися до кого звертатися по допомогу під час булінгу.
  22 листопада пройшов тренінг у 9-Б класі з теми: «Самооцінка характеру». Учні розглянули загальнолюдські цінності, за допомогою анкетування оцінили рівень душевної щедрості, соціальності, оптимізму, асертивності, самоповаги, комунікабельності. Проаналізували вигоди, які можна отримати від удосконалення характеру. Діти продемонстрували уміння ставити перед собою мету і досягати її.
  Заняття у 10-Б класі було присвячено запобіганню та розв’язанню конфліктів. За допомогою вправи «мозковий летуряї учні ознайомилися з «плюсами» і «мінусами» конфлікту, стилями поведінки в конфліктній ситуації. Дуже цікаво було спостерігати які стилі поведінки демонстрували учні у грі «Прохід над прірвою».Уміння розв’язувати конфлікти учні продемонстрували при обговоренні ситуації з життя.
    Школярі з нетерпінням чекають наступних тренінгових занять.  

2 комментария:

  1. На тренінгах діти можуть поставити для себе цілі і дізнатися про різні методики їх визначення , такі як SMART і SWOT. Я вважаю, що ці тренінги допоможуть у визначенні свого "Я" і себе у майбутньому.

    ОтветитьУдалить
  2. Ці тренінги дуже важливі для нашого класу. Це дає можливість дізнатись нову інформацію,ліпше зрозуміти один одного і навчитися взаємодіяти між собою.

    ОтветитьУдалить